Φωτογραφία της ημέρας

Αν θέλετε, στείλτε ενδιαφέρουσες,παράξενες,πάσης φύσεως φωτογραφίες στο email: kourasmenis@yahoo.com

Saturday, February 11, 2006





Σήμερα είμαι πολύ down. Από το πρωί βρέχει συνεχώς και βαριέμαι ( η γιαγιά μου, μου λέει να μη λέω ποτέ αυτή τη λέξη, αλλά δυστυχώς τον τελευταίο καιρό τη λέω συχνά) αφάνταστα πολύ! Έτσι αποφάσισα μέσα στη βαρεμάρα μου,να κάνω αυτό το blog.
Η φωτογραφίες που θα βάζω είναι που μου στέλνουν φίλοι μου στο email αλλά και διάφορες άλλες φωτογραφίες που έχω βρει κατά καιρούς σερφάροντας στο διαδίκτυο.
Τη σημερινή φωτογραφία, τη βρήκα σε ένα Τσέχικο site και μου άρεσε. Είναι ακριβώς εκείνο που θα ήθελα να κάνω τώρα... να κάθομαι δίπλα στη θάλασσα και να ακούω μόνο το κύμμα. Δυστυχώς στις μέρες μας αυτό είναι δύσκολο να γίνει ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home